Posterdeco.com probeert u via haar website zo goed mogelijk te informeren over haar producten. Als een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, kan het worden geruild of geretourneerd.
Met het retourneren van Posterdeco.com bedoelt u dat u een besteld artikel wilt retourneren en waarvoor u geen vervangend artikel terug wilt.
Met omruilen van Posterdeco.com wordt bedoeld dat je een besteld artikel wilt retourneren en dat het geruild moet worden voor een ander artikel.
Posterdeco.com heeft klachtenbehandeling. U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij werken oplossingsgericht; omdat u tevreden bent, zijn wij tevreden! meer informatie op: Klantenservice
Het registreren van een ruil- of retour is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. U heeft dan 14 dagen de tijd om de zending te retourneren. Posterdeco.com hanteert de leveringsdatum van de transporteur als ontvangstdatum, tenzij de bestelling bij een niet door u aangewezen derde partij is afgeleverd.
Wanneer u de gehele bestelling (met of zonder opgaaf van reden) retourneert, storten wij het gehele orderbedrag, inclusief de door u in de winkel betaalde verzendkosten (niet de kosten die u maakt om de bestelling aan ons te retourneren), terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.
Het retourpakket wordt alleen volledig vergoed als het ongebruikt is en wordt geretourneerd in de originele verpakking met een volledig ingevuld retourformulier. Als het geretourneerde product sporen van gebruik bevat of als het niet in de originele verpakking is geretourneerd, kan slechts een deel worden vergoed.
U kunt alleen artikelen ruilen of retourneren die u op onze Posterdeco-webwinkels heeft gekocht.
Nadat uw bestelling is afgeleverd, heeft u 14 dagen de tijd om een retour te registreren. Hierna heeft u 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Na deze periode is de aankoop definitief.
Het artikel moet onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd. Bij beschadiging kunnen kosten in rekening worden gebracht. Het artikel moet ook worden geretourneerd met een bijgevoegde artikelkaart en de originele verpakking.
De verzendkosten en risico’s van het retourneren zijn voor rekening van de koper. U kunt zelf bepalen of u dit via de normale post of met track and trace wilt versturen. Wij raden u aan gebruik te maken van Track and Trace.
Retourzendingen kunnen alleen worden geretourneerd aan ons retouradres.
Retouradres:
Epia
Daalakkersweg 2-74
5641JA, Eindhoven
Nederland
Indien de retourzending niet (voldoende) gefrankeerd is, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Dit betreft de administratiekosten van € 4,95 en de kosten die de vervoerder ons in rekening brengt voor de levering van ongefrankeerde zendingen (vanaf € 14,00). Dit betekent dat deze kosten minimaal € 18,95 bedragen. Deze kosten worden in mindering gebracht op de creditnota van de artikelen.
Retourzendingen die buiten de retourtermijn worden aangeboden, worden niet geaccepteerd. Deze worden op kosten van Posterdeco aan u geretourneerd. Voorziet u een situatie waarin zich problemen kunnen voordoen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt als voor de betaling van de aankoop, tenzij anders is overeengekomen.
Heeft u nog andere vragen die niet specifiek zijn beantwoord? Neem dan contact op met Posterdeco via onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Daalakkersweg 2-74
5641JA, Eindhoven
The Netherlands